دامنه

خرید دامنه یزد

مهمترین بخش سایت ، انتخاب دامنه سایت میباشد که خیلی مهم بوده ، مخصوصا برای کسب و کار هایی که قصد دارند به بصورت حرفه ای کار خود را آغاز کنند. شما میتوانید خرید دامنه یزد را با بهترین قیمت در پیشگام وب انجام دهید.

برای ثبت دامنه در یزد روی گزینه زیر کلیک کنید.

دامنه چیست؟

دامنه همان نام برند شما میباشد ، به‌ واسطه دامین می‌توانید مشخص کنید که در حال انجام چه فعالیتی هستید.

به‌ بیان‌ دیگر شما اگر دارای یک کسب‌ و کار سنتی هستید. مسلماً این کسب‌ و کار دارای یک آدرس است.

و به همین شکل کسب‌ و کار اینترنتی شما نیز حتماً باید یک آدرس داشته باشد.

دامنه ملی یا بین المللی

دامنه‌ های بین‌ المللی در مقایسه با دامنه‌ های داخلی سرعت بالایی در ست شدن با سرور دارند ، محبوبیت بیشتری داشته و مختص کشور خاصی نبوده و سراسر دنیا می‌توانند از این پسوند استفاده کنند.

یزد

یزد شهر مشهور ایران زمین است و در اقصا نقاط جهان شناخته شده است.

از تمام کشورهای دور و نزدیک جهان، گردشگران و جهان‌گردان به پهنۀ وسیع ایران زیبا می‌شتابند و شهر تاریخی و باستانی یزد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌ کنند.

اتفاقاً همین امر باعث شد که میزبون به شهر یزد از زاویه‌ای تازه نگاه کند و این بار در سفر به یزد از اطلاعاتی بنویسد که دانستن آن‌ها ارزش سفر به یزد را صدچندان افزایش می‌ دهد.

به عقیدۀ میزبون جالب است اگر بدانید شهر یزد و استان یزد چند سال قدمت دارند.

یا مثلاً اینکه از این شهر مهم، تاریخی و باستانی چه سوغاتی می‌توان به یادگار بُرد.

یا حتی اینکه غذاهای سنتی این خطه چه‌ها هستند ، جاهای دیدنی معروف یزد کجاست ، در دوران تاریخی پیش از عصر ما یزد ، این شهر جذاب و پرطرفدار ، چه سرگذشتی را پشت سر گذاشته است.

پسوند کدام دامنه مقرون به صرفه است

پسوند ملی کمترین قیمت را در مقایسه با دیگر پسوندها دارد ، دلیل آن ثبت و ذخیره دامنه ملی در سیستم‌هایی می‌باشد که در ایران وجود دارند و طبیعتا به دلیل محلی بودن این سیستم ها هزینه نگهداری این پسوند کمتر می‌باشد.

ولی در مقابل پسوندهای بین‌المللی به دلیل نوسانات قیمت دلار گران تر هستند و البته اعتبار بیشتری هم دارند.

در صورتی که قصد ثبت دامنه خود با پسوند ir را داشته باشیم باید در پایگاه اطلاعاتی ایرنیک ثبت‌ نام کنیم.

مرکز ایرنیک تنها مرکز اصلی ثبت دامنه بوده و سایت های دیگر مانند پیشگام وب نماینده جهت ثبت دامنه یزد میباشند.

رابطه دامنه و سئو

بسیاری از کارشناسان درگذشته بر این باور بودند که دامین IR از نظر سئو و اعتبار گوگل و موتور های جستجو در جایگاه ضعیف تری نسبت به دامین های com و ir و org و info قرار دارد که این موضوع چندی پیش از سوی گوگل رد شد.

دامنه اینترنتی کشور ایران یکی از بهترین دامنه‌های اینترنتی دنیاست و کشورمان در هنگام انتخاب دامنه در موقعیت بهتری نسبت به ۲ کشور ایرلند و عراق قرار گرفت.

در حالی که نام ۲ کشور عراق Iraq و ایرلند Ireland هر ۲ با حرف Ir شروع شده اما دامنه Ir به ایران اختصاص یافته است و دامنه عراق Iq و ایرلند Ie نام گذاری شد.

طراحی سایت

در طراحی وبسایت دو فاکتور قیمت و کیفیت اهمیت بسیاری دارند.

ما با بهره گیری از متد پیشرفته و سطح علمی بالای پرسنل ، این افتخار را داریم که از برترین مجریان طراحی وبسایت در یزد میباشیم.

پیشگام وب با به کارگیری تیم متخصصان حرفه ای ، در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتری ، تلاش بی وقفه دارد.

طراحی انواع وب سایت های اختصاصی و ریسپانسیو ، سئو سایت در یزد ، طراحی اپلیکیشن از فعالیت ‌های حرفه ای شرکت طراحی وب پیشگام وب می‌باشد.

تمدید دامنه

دامنه ملی ماکزیمم میتواند تا 6 سال اعتبار داشته باشد و بیش از آن نمیتوان تمدید کرد و دامنه بین المللی نظیر com – net – co -org و… هم ماکزیمم میتوانند ده سال اعتبار داشته باشند.

چرخه حیاط دامنه

فعال (Active)

پس از ثبت دامنه در دوره فعال قرار می‌گیرد و مالک آن هر زمان که بخواهد می‌تواند دامنه را تمدید کند. در طول مدت فعال بودن هر زمانی که دامنه تمدید شود به طول عمر آن اضافه می‌شود.

اما نمی‌توان مدت عمر دامین را به بیش از 10 سال افزایش داد. دوره فعال تنها دوره‌ای است که می‌توانید در آن انتقال مالکیت دامنه را انجام دهید.

با پیشگام وب خرید دامنه یزد را با بهترین قیمت انجام داده و در آینده تمدید کنید.

دوره انقضا (Expired)

اگر دوره فعال بودن دامنه تمام شود و همچنان آن را تمدید نکرده باشید ، وارد دوره Expired یا منقضی می‌شوید. زمان دوره Expired 45 روز است که دامین غیر فعال می‌شود.

البته مالک دامین با پرداخت هزینه آن (بدون اینکه هزینه اضافی پرداخت شود) می‌تواند Domain را به حالت فعال (Active) بازگرداند. در این مدت 45 روزه فقط مالک دامنه می‌تواند آن را تمدید کند.

دوره باز خريد (Redemption Grace Period)

اگر یک نام دامنه در دوره 45 روزه Expired تمدید نشود به مرحله بازخرید یا همان Redemption Grace Period می‌ رود. مدت زمان بازخرید بسته به ثبت کننده دامنه یا پسوند آن ممکن است متفاوت باشد اما معمولاً تا 30 روز ادامه دارد.

در این دوره دامنه فقط توسط مالک آن قابل تمدید است ، اما بسته به ثبت کننده برای فعال‌سازی مجدد دامنه هزینه‌ های اضافی اعمال می‌شود.

دوره حذف (Pending Deletion)

درصورتی که نام دومین خود را در مرحله منقضی یا بازخرید تمدید نکنید ، دامنه شما به مرحله حذف انتظار می‌ رود. دامنه‌های در انتظار حذف قابل تمدید نیستند و معمولاً تا 5 روز در این مرحله می‌مانند تا زمانی که تمام سوابق مربوط به دامین حذف شوند.

مالکیت دامنه

نکته بسیار مهمی که دارنده وب سایت باید در نظر داشته باشد این میباشد که حتما دامنه را از جای معتبر خریداری کرده و حتما دامنه بنام مالک سایت باشد.

بلاخره چه دامنه ای بخریم؟

انتخاب نهایی با شماست اما پیشنهاد ما این هست که اگر وب سایت مهمی دارید و کسب درآمد دارید حتما ثبت دامنه ir و ثبت دامنه com را انجام دهید.

در غیر اینصورت از دامنه ir  استفاده کنید ، البته اگر مشکل پرداخت هزینه ندارید میتوانید سایر پسوند ها را هم انتخاب کنید.

پشتیبان سایت

پشتیبان سایت به شخصی گفته میشود که مدیریت وب سایت شما را برعهده دارد و در صورتی که وب سایت شما با مشکل روبرو گردد ، سریعا بررسی و مشکل را رفع مینماید.

اگر شما هم دوست دارید ، پیشگام وب پشتیبان سایت شما باشد کافیست با ما تماس بگیرید و با خیال راحت وب سایت خود را به ما بسپارید.

فهرست شهر های استان یزد

خرید دامنه یزد, خرید دامنه میبد, خرید دامنه اردکان, خرید دامنه مهریز, خرید دامنه ابرکوه, خرید دامنه بافق, خرید دامنه تفت, خرید دامنه اشکذر, خرید دامنه هرات, خرید دامنه بهاباد, خرید دامنه مروست

تاریخچه فعالیت پیشگام وب

پیشگام وب بصورت حرفه ای از اوایل دهه 90 شروع به فعالیت کرده و هنوز هم در حالت میباشد.

تلفن تماس با پیشگام وب 02165402040 و تلفن مدیریت 09125781296 میباشد در صورت نیاز به مشاوره با هریک از شماره ها میتوانید تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =